Midsommarhelgen

  2009-06-21 @ 22:55:55 Helgmys Kommentarer (3)
Jag hoppas att alla haft en mycket fin, trevlig och mysig midsommar tillsammans!
Själv har jag jobbat hela helgen, så något midsommarfirande blev det inte för min del i helgen. Eller jo, lite.
Eftersom även mamma jobbat och samma skift som mej, så stannade hon kvar i Dorotea i fredags och låg kvar här hemma. Så efter vi slutat kvällen kunde vi sätta oss ute på en varm och skön veranda och ha det jätte mysigt tillsammans med jordgubbar, grädde, massor med annat gott och flera parti Maxi Yatzy med en utsikt över Bergvattensjön, som låg spegelblank under kvällen. 

Nu är helgen över jag och är ledig imorrn! Solen och värmen har kommit och jag hoppas att det kommit för att stanna.
I morgon ska jag njuta! 

Mannen i huset har åkt på arbetet igen. När jag gör helg så börjar han att jobba igen. Lite småtrist när man jobbar helger, är att man ibland bara hinner gå om varann här hemma. Men igår kväll fick vi en mysig kväll tillsammans med en mycket god och grillad middag ute på verandan och nyaste filmen av Wallander. Tokig som vi är i dessa filmer, så har vi följt alla och längtar redan tills juli, när nästa film kommer! =) Men jag måste erkänna att det är inte alls dessamma filmer sedan Johanna Sällström gick bort och inte kan vara med längre =( Och dessutom har även Ola Rapace slutat, när hans roll gick bort i en av filmerna.



Bild: Cdon

Kommentarer
Postat av: Nina

Tur att din goa mamma höll dig sällskap på fredags kvällen! Våra mammor är för goa dom =)



Många kramar till dig vännen!

Hoppas vi ses snart!



Kram kram

2009-06-21 @ 23:20:42
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Vendela

Men så mysigt ni haft det :-)



Nämän har Ola Rapace också slutat i Wallander?? Vad trist! Han är ju en favorit hos mig ;-)



Kram kram

2009-06-24 @ 11:04:41
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: sara

Hej.. länge sen jag kikade in till dig. Hoppas allt är bra med dig.

Tyckte samma som du om de nya Wallanderfilmerna. känns tomt utan Johanna och Ola.

Men Kurt är ju alltid Kurt ;)

Ha en fortsatt bra dag, kram

2009-06-24 @ 16:26:45
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix