Massor av presenter!

  2009-06-21 @ 21:44:01 Familjen Kommentarer (2)
Eftersom jag arbetade den dagen jag fyllde år, så fick jag massor av främmande hela dagen lång under torsdagen istället, då jag var ledig. Först dök Nina, Melvin och Sam förbi, sedan kom LG´s mormor Alice, tätt följd av mamma, farmor, farfar, Lovisa, Nisse och Kerstin. Pappa, mormor och morfar kunde tyvärr inte komma förbi på tårta den dagen, eftersom de var upptagna med annat.

Massor massor med fina presenter fick jag i stora lass! Man blir som barn på nytt när man får öppna en massa paket! ;)


En jätte fin och mysig lykta med pengar fick jag av mina goa föräldrar. Den kommer verkligen att få brinna i massor, med tanke på att jag är tokig i allt som har med ljus att göra.
En jätte söt vattenkanna och den goda  Ralph Lauren HOT parymen fick jag av farmor och farfar. Åhhh, vad jag ska vårda mina blommor och lukta gott i sommar!
Av mina svärföräldrar fick jag en kokbok, Mat i långpanna och en söt liten ljuslykta även där, i form av en ängel.
Ett chokladbud kom det tillsammans med min mamma. En söt liten Carina hade skickat denna goda Åre choklad till mej! mmmm....
Av Nina med familj fick jag dessa roliga trädgårdsgubbar i trä. Malin och Kronblom. Malin med en kavel i handen och Kronblom med en regnmätare på ryggen, så att vi ska kunna se hur mycket regn som kommer. Dessa två kommer att få följa med till stugan, där jag är övertygad om att de kommer att stromtrivas!
Även en vacker och väldoftande bukett med blommor fick jag av farmor och farfar, som fyller köket av väldoft och sommar!
Alice kom en ett presentkort, som alltid är välbehövligt.

LG´s presenter fick jag under onsdagen när han kom hem, men dessa kommer att bytas ut mot en annan storlek. vad detta var får ni kanske se senare! ;)

- Lillebror! Hur länge ska jag vänta...? ;)


Sam var inte snabb på att hålla sej undan kameran, så honom fick jag med på massor av kort. Däremot storebror Melvin var svårare att fånga, eftersom han mest hela dagen höll sej nere i källaren tillsammans med biljardbordet.



Foton: Privata

Även Sam ville vara med på vårt tårtkalas under dagen. det gäller att hålla sej framme om man ska hinna vara med! ;)
Go´ungen där! Som faster älskar sååå mycket! Likaså min underbara svägerska och den större sonen!

Dagen var fantastisk och kunde inte bli bättre! Hela dagen lång bjöds det på nya överraskningar och middagen intogs tillsammans med Nina, Melvin och Sam, ja och min käre sambo såklart.

- Tusen tack allihopa för allt firande jag fick under, eller efter min födelsedag! Ni är guld värda ♥

Kommentarer
Postat av: Petra

Grattis i efterskott vännen!

Va fina saker du fick!!!

De e du verkligen värd vännen!!!



ja jag förstår att de ska bli skönt att va ledig, de vill jag oxå ju, ha ha.

sov länge för mig oxå.



Ja midsommar e mer en ursäkt för vissa att supa sig asfull. o de e inte min grej.



Massa goa varma kramar underbara du!

Kram

2009-06-21 @ 22:02:46
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Nina

Åh vilka roliga bilder på Sam! Å stackars Asterix som nu blivit rädd för sam ;-)

Fast det kanske är bra det =p



Love you!!!

2009-06-21 @ 23:19:29
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix