Hoting marknaden 25 år!

  2009-06-14 @ 15:30:35 Helgmys Kommentarer (1)
Igår lördag tog jag och Asterix oss en tripp hem till Hoting för att gå på den årliga Hoting markanden, som oxå firade 25 år i år. Vädret var faktiskt jätte bra. Varmt och skönt utan sol, men inget regn som tur var.
En sväng i parken gjorde vi, för att kika in årets knallar och jag kunde lukta mej till ståndet som gjorde och sålde kolbullar ;)


Bild lånad från google

Hungrig som jag var, slog jag till på en, när det var år och dar sedan jag åt en kolbulle sist. Mmmm..., så gott det var! Massor med fläsk och lingonsylt.
Mycket folk var i farten och vi gjorde även ett besök på det nya fiket Café koppen tillsammans med mormor och morfar. Trevligt, fint och ett mysigt ställe. Så nu kan man åka till Hoting och fika oxå! Inte illa! ;)
Även ett besök på den nya inredning/blomster affären gjorde vi oxå. Där jag hittade en present till farmor. Tänk så roligt att så "mycket" nytt har öppnat hemma i lilla Hoting! Hoppas och håller tummarna att det ska gå bra för dem alla!


Väl hemma igen gjorde vi iordning för att grilla och äta middag ute på verandan. Då kom regnet så klart!
Hällregn under hela kvällen.
Men på med lite värme och vipps så blev det riktigt mysigt att sitta under tak och inta en god middag även igår kväll, med sedan en myskväll med innhållande filmen Australia. En mycket lång men bra film, som jag kan rekomendera er att se.



Bild: Cdon

Kommentarer
Postat av: Nina

Älskar kolbullar! Gabriel brukar göra det på påsk då vi är ute och fiskar! Men det blev inga iår =(



Du är ju så go min vän =) Man kan ju inte göra annat än å tycka om dig! Gose dig!



Å jag längtar tills på torsdag =)

Å kom ihåg att LG ska visa dig hur man ....!



Många kramar till dig darling!

2009-06-14 @ 15:55:52
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix