Ensam allena...

  2009-06-14 @ 21:14:25 Allmänt Kommentarer (0)
Nu är jag ensam allena! =( Eller jag har ju åtminstone Asterix, så riktigt ensam är jag ju inte. Som tur är! 
LG har åkt på arbetet igen och blir borta hur länge som helst känns det som. Fast egentligen kommer han nog hem redan på onsdag, hoppas jag iaf. Eftersom det är midsommar på fredag, men det känns ändå som en evighet tills dess.

Så nu tror jag att jag tar min lilla hund och kryper ner i sängen. Tror nästan han får ligga hos matte inatt. Men säg inget till någon... Jag måste ju ha någon att hålla om och mysa tillsammans med.



Idag har det varit ett riktigt pissväder hela dagen lång. Regnet har stått som spön i backen och gör det fortfarande. Det blåser massor och jag fryser bara jag vänder blicken mot fönstret.
Så jag tror ändå att jag tar med mej Asterix och antingen lägger mej framför tv´n eller tar täcket och drar över oss och bara drömmer oss bort.



Foto: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix