Underbara dagar!

  2009-07-01 @ 23:18:53 Vänner Kommentarer (6)
Nog är det underbara dagar alltid! och jag njuter massor! Det är just nu bara semester som saknas och min älskade oxå då förstås. Men den turen har jag, att han kommer hem imorrn kväll =)
Annars har jag haft en härlig vecka. Jobbet är det så varmt på, att man knappt kan stå upprätt där just nu, men fritiden har varit dessto bättre.
Måndag kväll hängde jag med Nina med vänner ner på campingen, för att inta en mycket god middag i trevligt sällskap! För att sedan dra vidare till My Way för en liten efterrätt ;)
Igår kväll var det arbete som stod på schemat, så den kvällev var ju snabbt räddad.
Men onsdagens kväll har varit kanon!!! Mötte upp min kära vän vid ICA efter jobbet, där vi inhandlade det som saknades till vår underbart goda middag vi skulle inta ikväll.  
Sedan tog jag kärran och drog ner på macken för att hyra en film och det blev en skräckis så klart och massor av goda vattenmeloner till ;) De är mumma det!  


Bild: Cdon

Filmen!? Nja..., den var inte dålig. Sämre har jag sett. Den var bara lite knasig. Kunde vart bättre och med så mycket bättre slut.
Men detta är vi så vana vid numera. Snart kanske vi hittar den där riktigt läskiga och kusliga filmen som man nästan skakar av rädsla till och där du bara vill gömma ansiktet bakom kudden och som sedan har ett BRA slut!
Men den som väntar på något gott...

Nä, gott folk. Nu har jag fått till en liten uppdatering om vad som hänt i mitt liv. Inte så mycket med andra ord, men det är alltid roligare med nya och fräscha rader och bilder, än när den står och gapar på samma vis dag ut och dag in.

Hoppas ni haft en fin onsdag och att ni får en god natt!
Kram på er.



Kommentarer
Postat av: Nina

Mmmm =( Du glömde bara att le! Jag ser ut som mumin mamman =( Tror jag spyr rakt ut!

That´s life!



Ja vi hörs imorron!

Sov så gott söta du!



Puss & kram!

2009-07-01 @ 23:27:10
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Lillebror!

Ja ibland halkar du efter man tittar in flera gånger å allt står bara stilla där. Men men, kul å läsa å se alla bilder då du väl uppdaterar.

Nu ska jag krypa i sängs i källaren.

Ha de så bra min älskade syster å va rädd om dig.

Kram Kram...

2009-07-02 @ 00:14:47
Postat av: Therese - Lurans blogg

Va mysigt ni har det på Sallet :-) Så man längtar tills semestern så man får vila lite å bada å åka bår - å träffa DIG!!! Vi kanske tom kan ta en date på sallet, vore kul å se hur fint ni har fått det :-) Sköt om dig vännen och bit i hop, för snart, snart är semestern här! KRAM

2009-07-02 @ 08:04:42
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar till lillebror:

Jo, jag halkade verkligen efter nu, men jag ska försöka att uppdatera lite oftare. Försöka iaf! ;)

Och visst är det mycket roligare när man får in bilder och inte bara text. Det är så mycket roligare att läsa då.

Trist att läsa där det bara är text och inga bilder.

Kan tänka mej att du sover i källaren, nu när det är så varmt ut. Då är det oxå som en mycket het bastu på övervåningen.

Ha det så bra du med min älskade lillebror, så hoppas jag att vi ses något snart!

Och jag lovar att vara rädd om mej! Och du med!



KRAM KRAM

2009-07-02 @ 15:06:50
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

Hej!

hoppas du har haft en bra dag, precis som jag!

kram, http://esth.blogg.se

2009-07-02 @ 17:46:51
URL: http://esth.blogg.se/
Postat av: Nina

Har aldrig bränt mig så här i sverige! Usch så jag ser ut =p Tycker inte det är snyggt då man är röd som en kräfta!



Ja nog hade man god lust att plaska runt med Sam idag!

Hoppas våfflorna smakade gott ;-)



Kram kram

2009-07-02 @ 17:55:07
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix