22 Juli

  2009-07-23 @ 23:21:21 Nöjen Kommentarer (6)
Igår kväll hade jag en lika trevlig kväll som kvällen innan. Min käre sambo åkte med sin far upp till fjället för att prova på fiskelyckan medan jag och Asterix stannade hemma. Först blev det ju lite målning av garaget förstås, men sedan gjorde jag allt kväll, för att åka på mycket roligare grejer.

En sväng till Bellvik blev det även denna kväll, men denna gång inte hemma hos mamma och pappa, utan hos Anders, Anna, Märta och Blondie. Huuuur trevligt och mysigt som helst. Vi blev bjuda på en mycket god middag ute på deras stora inglasade veranda. Där kunde Asterix stå och spana ut över vägen och delar av byn. 
Efter middagen och en massa snack och mys med alla hundar i huset, tog de fram kortleken och spelade kort. Det blev en Fyrmanswhist, så jag och Asterix tog oss en sväng runt i det stora och fina huset för att se allt. Alltid lika roligt att gå husesyn hos andra! ;)
Efter de spelat klart blev det Chicago, så att även jag oxå kunde vara med och spela. Det blev en mycket låååång spelomgång, eftersom pappa NOLLADE oss alla flera gånger om, men vi spelade allt tills mamma vann det hela. Nybörjartur kallas det visst! ;)

Nu lite bilder från kvällen innan det är dags för mej att hoppa i säng.

Får jag pressentera ärtiga Märta! En mycket STOR, men ack så go, lugn och underbart snäll hund.
En Irländsk varghund vid namn Märta.



Sedan har vi då lilla Blondie. En liten pimpinetta som visste precis hur hon skulle charma en.
Vem kunde motstå att ta upp henne i knäet? Inte jag inte.
En liten vit och söt Dvärgpudel.






En mycket trevlig kväll även denna! Tusen tack för att jag fick komma och se hur ni hade det i Bellvik!
Det är alltid lika roligt att lära känna nya människor och helst när dom är så där lättsamma, så att det känns som om man kännt dem huuur länge som helst! =)

Foton: Privata


Nä, nu måste Malin hoppa i säng, så att jag orkar stiga upp imorrn bitti. I morgon styr nämligen jag och min sambo skutan mot Stockholm och bloggen blir lidande igen =/
Men nu har jag väl varit duktig lillebror? ;)

Natti natti och sov så gott på er alla, så "ses" vi nog snart igen.

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Vilka härliga dagar du/ni haft i Bellvik, och jag hoppas ni får en toppen semester vännen, och att ni slipper allt REGN som öser ner här :-( Kram kram

2009-07-24 @ 08:03:55
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Ha en kanon bra semester darling. Å hoppas solen lyser på er. Många kramar till er!

2009-07-24 @ 09:20:55
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Lillebror.

Ja nu hände de lite!

Men tänk va mycke de ska bli då du kommer hem. oj oj! Alla bilder å vad ni ha gjort.

Längtar. Man kanske få sig en lite present då. HIHI!!

Kram Kram...

2009-07-24 @ 13:50:09
Postat av: Malin

Svar till lillebror:

Du är rolig du!:-) tänk så mycket det kommer att bli när vi kommer hem. Tror aldrig allt kommer att rymmas på bloggen:-P men jag lovar att göra ett tappert försök. Och man vet aldrig vad jag har med mej hem när vi kommer från stora staden;-)

Nu har vi iaf kommit fram till Uppsala och Karolin och ska snart gå på en bio premiär. Hoppas att det är något riktigt bra:-) inte alla gånger man går på bio i Uppsala.

Ha det så bra så hörs vi något snart.

Kram kram

2009-07-24 @ 20:06:58
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Vendela

Får önska dig/er en trevlig semestertripp till den kungliga hufvudstaden :-) Skönt att komma bort från vardagen lite, då blir det desto skönare när man kommer hem igen :-)



Många kramar

2009-07-24 @ 23:09:06
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja de är ju helt annorlunda att gå på bio. Och va härligt att ni fått se solen. Är inte ett dugg avis ;) Men snart far vi och jag hoppas innerligt att vi oxå får lite sol. Här regnar det som vanligt :( Många kramar till dig vännen!

2009-07-25 @ 07:14:17
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix