Vilken ära!!!

  2009-01-19 @ 22:58:21 Vänner Kommentarer (5)
Känner mej både glad och stolt!



Jag har fått en utmärkelse av Vendela =) Tusen tack snälla söta du för detta! Det värmde.

Reglerna för utmärkelsen är följande:


1. Vinnaren sätter loggan på sin blogg. 


2. Länka till personen som utmärkelsen kom från.


3. Nominera minst sju andra bloggar


4. Länka till dessa bloggar i din blogg


5. Lämna ett meddelande till personerna på deras bloggar.


Jag nominerar följande bloggers:


Therese  - En blogg jag följer dagligen och gillar skarpt. Hennes söta dotter Svea, som man bara skulle kunna äta upp, för att hon är så söt och alla hennes idéer och påhitt. Kreativ till tusen med andra ord.

Nina  - Min söta och underbara svägerska, som jag även här följer varje dag i hennes liv som blivande mamma och mamma åt sötaste Melvin. Och som alltid finns där för en. En helt underbar vän med andra ord <3

Vendela  - Söta Vendela, som jag fick min utmärkelse ifrån. Men jag vill ändå skänka dej denna utmärkelse än en gång, eftersom jag tycker att du verkar vara en sån gullig person, vars blogg jag följer dagligen oxå =)

Karin  - En gammal klasskompis från grundskolan. En blogg jag följer dagligen, bara för att se vad du pysslar med ;)

Ingela  - Även här en gammal klasskompis från Hoting. Oxå en blogg jag följer, för att se vad du pysslar med i Sundsvall.

Gunnel  - Pappas moster. Vars sida jag följer med rätt så ofta pga hennes jätte smarriga och goda recept ;)

Farmor  - Min söta lilla farmor! Hennes hemsida följer jag varje dag. "Allt" som händer i Bellvik och för att hon gör ett jätte jobb med hennes hemsida, som jag gillar skarpt!


Sen läser jag massor med andra bloggar och skulle kunna nominera fler. Men alla ni som läser; Ta åt er! =)













Kommentarer
Postat av: Nina

Ja du har ju en hos mig oxå =) Puss och kram!

2009-01-19 @ 23:09:23
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Vendela

Men tack snälla, söta du för utmärkelsen :-)



KRAM

2009-01-20 @ 08:51:37
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Therese

Du är för go du, blir så hiskeligt glad ska du veta! Så en stor kram och hoppas du får enfin dag vännen!

2009-01-20 @ 09:49:33
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Hoppas det gått bra att jobba idag vännen! Vi sitter å bara mysar, jag å Melvin =) Han har ju varit en duktig kille å gått från skolan å hem själv idag! Eller jag mötte han på halva vägen. Nu börjar man inse att grabben börjar bli stor! Kram kram

2009-01-20 @ 14:14:53
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Gunnel

Tack Malin, nu va´du snäll!

2009-01-22 @ 11:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix