Poff...

  2009-01-30 @ 11:30:58 Vardag Kommentarer (2)
Snart har hela veckan passerat och jag har varit jätte dålig med uppdatering denna vecka. Har som inte haft tid tror jag. Har jag inte jobbat, så har jag varit på vift.

Onsdag kväll tillbringade jag med Nina och son. Vi åt en godare middag, dock snabb och hämtmat, eftersom vi båda inte kände för att laga något, utan snabbt skulle det gå ;) Några parti av vårt spel hann vi oxå med och en massa massa surr, som oxå alltid hinns med och pang så springer bara tiden iväg.

Gårdagen tillbringade jag tillsammans med mamma i Östersund. Hade tid på Gå & löp kliniken angående mina fötter och övriga besvär. Nu griper man allt man kan få tag i, känns det som. För bättre måste jag bli! Och vilken undersökning dem gjorde där, mot vad dem gjort när jag gått hos ortopeden annars. Speglar och fotografering. Där fick man verkligen se hur man belastar och ser ut egentligen. Nu är det bara att vänta några veckor innan jag ska tillbaka igen.


En sväng på stan hann vi oxå med, men vi hittade inget direkt som vi kände för att handla, konstigt nog :p Utan bara lite smågrejor fann vi, som fick följa med oss hem. Men en jätte trevlig dag tillsammans med mamma hade jag igår! =) och Asterix fick vara hemma med pappa i Hoting och ha det bra han med!
Sen när vi återvände hem igen hade min efterlängtade älskling kommit hem och vi kunde ha en mys kväll och se en film innan det var dags att sova. När mörkret faller såg vi och jag var sååå förbannad innan filmen var slut och LG lika så! Men då tänker man att det finns säkert hur många som helst där ute, som lever med att bli kvinnomisshandlad! Fy, vilka hemska människor det finns!

Ja, så var fredagen här och min helg tar snart sin början! Jobbar hela helgen och kväll ikväll =( Kvällar jag jag går inte riktigt ihop! och helst inte fredag kvällar. Men det är bara att bita i det sura äpplet och se glad ut! ;)
Dags att klä sej och gå en sväng med Asterix och en sväng ut på byn innan allvaret drar igång!




Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas det går bra att jobba i helgen vännen! Nu ska jag ta och vila en stund innan bus killarna kommer hem igen! Kram min söta dam!

2009-01-30 @ 15:16:33
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Farmor

Hej Malin! Asterix var även och hälsade på oss igår. Han dansade på bakbenen över köksgolvet flera gånger för att han skulle bli bjuden på något. Och igår kunde heller inte jag hålla emot hans uppvaktning. Ha det så bra och var rädd om dig och varandra!

2009-01-30 @ 17:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix