Smyckeparty

  2009-01-13 @ 22:44:08 Nöjen Kommentarer (9)
Ikväll har det varit smyckeparty här hemma. Eftersom jag varit värdinna en gång förut, så fick jag nu ett erbjudande att vara värdinna igen. Företaget Z&R har upphört och därför skulle dessa smycken säljas ut till halva priset och jag nappade ju direkt. Hon har hur mycket fina smycken som helst, Barbro från Fyra Händer i Ormsjö. Man skulle kunna handla hur mycket som helst. Dessutom blev det inte dyrt att handla ikväll. Med tanke på att det var halva priset på ALLT.
Nina, Carina, Mamma, Pernilla, Anita, Ulrika och jag. Hade kommit fler om, men det stämde inte för alla ikväll. Men trevlig hade vi och jag var glad att jag hade mamma här, som hjälpte mej med allt nu när jag är halv invalid.
- Tack så mycket mamma ♥

Tänkte bjuda på lite bilder från kvällen.


En liten del av allt som fanns att välja på.

    




         
Hur mycket som helst, med andra ord!


Fick även med Anita, Pernilla, mamma och Ulrika på en bild ;)


Mamma var så gullig att hon hjälpte mej med allt som skulle bjudas på ♥
Frukt = Jätte gott!


Hittade ett jätte snyggt halsband b.la. Gör sej inte lika fint på bild som i verkligheten.
Men nöjd är jag ;)


Hittade även ett till halsband med tillhörande örhängen.
Syns tyvärr inte så bra på bilden, men stenarna/strassen är i blått och ljusblått.
Lika nöjd där ;)

Foton: Privata

Tusen tack för att ni ville komma allihopa! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för ikväll =) Du valde ut jättefina smycken vännen! Å det va ju en himla tur att mamma va där så hon kunde hjälpa dig! Det är sååå gott med frukt. Mums! Vi hörs och ses (förhoppningsvis imorron) Sov så gott darling! Kram kram

2009-01-13 @ 23:12:09
Postat av: Anita

Tack Malin för en trevlig kväll även jag hittade ett par örhängen som jag kan ha när jag ska vara fin. När det nu ska bli får väl försöka ha dom på fredag.Jag och Pernilla kommer då och våldgästa dej då. Ha en bra dag och se till att ta det lugnt så att du kan komma på jobbet snart.

2009-01-14 @ 09:04:07
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Mamma

Visst hade vi trevligt! Handla var man ju bara tvungen att göra när de va så billigt! Ha en bra dag nu och ta det lugnt! Nu ska jag snart iväg på jobbet. Kram kram!!

2009-01-14 @ 09:33:24
Postat av: Ellet

snyggt halsband de där med korset. jag gillar korshalsband! :)

2009-01-14 @ 09:40:16
Postat av: Malin

Malin svarar Anita: Tack själv för att ni ville komma! Å även du hittade ju ett par jätte söta örhängen, som du självklart ska ha när du ska vara fin! =) Du få ta på dej dom på fredag! ;) Det är bara att du och Pernilla kommer upp innan vi ska iväg. De gå fint det! Å jag lovar att jag ska ta det lungt och vila, så att jag kan komma tillbaka på jobbet snart! Ha en bra dag på jobbet idag!

2009-01-14 @ 11:23:11
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Malin

Malin svarar mamma: Ja, tycker oxå att vi hade trevligt å självklart var man tvungen att hanlda nåt, när det var så billigt! Är jätte nöjd me de jag köpte. Kanske man ska ha det långa halsbandet på fredag ;) Ska vila och ta det lugnt idag med! Jag lovar! Ha en bra dag och kväll på jobbet! Kram kram

2009-01-14 @ 11:25:12
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Malin

Malin svarar Linnea: Ja, visst var det där halsbandet med korset snyggt! Älskar det. Föll för det direkt, så det kommer nog att användas flitigt =) Alltid roligt med smyckeparty. Allt bara bra med dej? Går bra på skolan oxå? Kram

2009-01-14 @ 11:26:49
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Ellet

tja! jo de går bra hittills på skolan :) gick ut fjärde terminen igår så nu blir det fest i helgen =) femte terminen börjar redan på måndag, känns jobbigt! den terminen kommer bli hektisk! vart jobbar du nu?

2009-01-16 @ 18:22:05
Postat av: Malin

Malin svarar Linnea: Hej! Härligt att det går bra på skolan och att du gjort fyra terminer nu =)Inte allt kvar nu! Är det sista femte året nu som du har kvar? Ja, jag jobbar kvar nere på sjukan fortfarande. Skulle börja på Gruppbostaden 23, men det fungerade inte för mej med alla tider dom hade. Va som inga regelbundna tider, så jag kom tillbaka på sjukan igen :p Men nu flyttar vi ju snart på Bergvattengården (hemmet) hela vår avdelning, eftersom den ska läggas ner, vilket känns tråkigt. Så jag få väl se hur det går att börja jobba där uppe sen. Annars äre hög tid att fundera ut något annat. Ha en jätte bra fest i helgen nu! =)

2009-01-17 @ 18:20:42
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix