Slappar dag

  2009-01-11 @ 13:41:38 Nöjen Kommentarer (1)
Precis som det står skrivet, så har jag en sån där slappar dag idag. Känns bra att jag hann med all städning som jag hade räknat med igår. Så idag kan jag bara ta det lugn och i princip inte göra nånting alls.
Mamma är här på besök/rast just nu. Hon har delat idag, så vad passade bättre då, att hon kom och hälsade på mej =)
Tittat på reprisen på Körslaget sen igår, har jag oxå gjort och nu sitter jag bara och slötittar på reprisen även från Let´s Dance. Fast jag såg det i fredags, så är det ändå lika roligt att se när de dansar =)
Asterix är ute på promenad med svärmor och LG drog en repa med skotern, när vädret inte är kallt idag. Men varför ska det blåsa!!? Hatar verkligen när det blåser =/

Nä, nu ska jag gå och vara lite social med mamma och sedan iväg ut på affärn, för att handla lite till dagens middag.

Ha en fortsatt mysig söndag! ♥


Kommentarer
Postat av: Nina

Va härligt att du haft en slappar dag. Det är du verkligen värd! Kram

2009-01-11 @ 17:56:30
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix