Lill lördag på sjöstreet!

  2009-01-14 @ 23:50:08 Vänner Kommentarer (2)
Är precis vad jag och min kära vän har haft i eftermiddag och ikväll! Hela kvällen lång. Hon har precis lämnat mej och det är säkerligen dags att knata till sängs, men först några rader här, innan kudden ropar efter mej.

Vi startade vår lill lördag med lite käk från stan! Snabbt, enkelt och gott! Och inte nog med det, så blev det en UNDERBAR efterrätt! :p Mätta och belåtna, kunde vi lägga oss i soffan och titta på en efterlängtad rysare! =)
Å det var länge sen vi hittade en rysare som var så spännande och kuslig som denna, fast dock med knasigt slut så klart. Men det är vi så vana vid det här laget, så bara handlingen är bra, så är vi nöjda! ;) Det kanske kommer en 2:a....?
Men just att veta att den var baserad på verklig händelse, gjorde den ännu mera läskig.

                              
                                                                   Bild: Cdon

Efter vår film, som vi såg ovanligt tidigt ikväll, kunde vi i godan ro sätta oss ner och spela HUR många parti Maxi Yatzy som helst! Det kunde inte bli bättre. Dessutom tillsammans med grönsaker och lite dip ;)

                       
                                                                  Foto: Privat

Vi skulle kunna sitta nätterna i ända och bara spela hur mycket och hur länge som helst. Att det kan finnas ett spel som man inte kan bli less på...? Då kan jag lova att vi suttit många många och långa nätter och bara kastat tärningar, tills den ena eller andra sett dubbelt många gånger. Men det ha varit värt var eviga minut.

Nä, nu får det vara bra för ikväll! Jag är nöjd och känner mej trött i ögat, så jag tror jag tar med mej vovven och pillrar mej till sängs.

- Tack Nina!! För ännu en trevlig och galen kväll! Vad gjorde jag utan dej...?

                                                      






 

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh va gullig du är vännen! å att jag är värd min vikt i guld, det säger mycket det ;) Denna hydda väger en hel del! skratt Ja jisses så mycket yatzy vi har spelat i våra dar! Häftig bild på alla yatzy omgångar! Å många fler parti kommer det att bli =) Love you vännen! Skulle absolut inte klar mig utan dig!! Sov så gott och tack så mycket för ikväll! You rock my world! <3

2009-01-14 @ 23:57:27
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

You are my sunshine! Ha en trevlig dag idag! Usch sååå kallt det är. Brrr! Puss och kram vännen!

2009-01-15 @ 11:06:18
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix