J*vla nacke!!!

  2009-01-20 @ 19:55:35 Vardag Kommentarer (5)
har så j*vla ont i nacken idag!!! =/ vaknade i morse och kände hur ont jag hade när jag skulle ta medicinen. Böjde huvudet bakåt och AJ!!! Antingen har jag en låsning där bak, som gör att jag varken kan titta uppåt, åt sidorna eller nedåt. Eller så har jag legat på något märkligt och konstigt vis inatt, som därefter orsakat detta! Å inte nog med det. När jag har ont i den, så får jag dessutom ont i huvudet på köpet! =/ Skulle göra gott om det gick att knäcka till på något vis, annars är det bara att vackert vänta tills det går över av sej själv! Vilket jag snart hoppas på!


Kommentarer
Postat av: Nina

Snygg bild! Lät inge vidare med din nacke. Hoppas det går över till imorron. MEN såååå ovanligt att han är på promenad!! Puss å kram

2009-01-20 @ 20:07:11
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Åh wow äre andra avenyn ikväll skratt!!! Skämta ba =p Ja men se till att hoppa i säng i tid nu vännen!! Inte kul att vara trött! Har nyss slängt Melvin i säng så nu ska jag själv äta en apelsin å spana runt i blogg världen innan jag oxå ska hoppa i säng =)Måste ju upp tidigt nu för tiden jag med! Kramen

2009-01-20 @ 20:19:20
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Farmor

Jag tackar allra ödmjukast för utmärkelsen! Och tusen tack för att du och A-C hjälpte mig att byta bort julgardinerna mot vanliga! Miljoners kramar från mig till dig!

2009-01-21 @ 15:38:54
Postat av: Nina

Hoppas det är bättre med din nacke och huvudvärk idag vännen <3 Miss ya! Dax för film, mys, nått smaskigt och några parti yatzy snart tycker jag! Kram

2009-01-21 @ 17:09:04
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Malin

Malin svarar farmor: Självklart ville jag ge dej en utmärkelse! Du är värd så många! Eftersom du är BÄST! Det var så roligt att komma och hälsa på i måndags och jag hjälper dej så gärna! De vet du! det är bara du säger till! =) Miljoners kramar tillbaka farmor! Nu ska jag och Asterix göra kväll! Sov så gott!

2009-01-21 @ 23:23:37
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix