Helkväll med Fröken Holmlund

  2009-01-13 @ 12:20:20 Vänner Kommentarer (0)
De va inte igår det! Va verkligen hur länge sen som helst vi hade sn sån kväll. Så vad passade bättre igår, när jag kom hem från Lycksele, att ha en mys kväll tillsammans med Nina! =)  
Följde henne ner på macken, så vi kunde hyra oss en film. En skräckis så klart ;) Dock en lite halv knasig sådan. Konstigt slut och allt. Men det är väl så våra filmer bruka vara, eller ha varit dem senaste vi sett iaf. Middag slog vi på och åt tillsammans oxå. Mycket trevligare med sällskap. Längtar och hoppas tills vi hittar en riktigt ruggig film igen! Kommer inte ens ihåg vad den hette. Men jag tror att vi tar Mamma Mia nästa gång! Kanske nångång i veckan, om du har tid? ;)
Blir så långa och trista dagar, nu när man bara ska vila, så det finns ingen som är lyckligare än jag om det tittar förbi någon hos mej ;) Tur att jag har Asterix iaf!

Efter vår film och en massa skitsnack, tog vi ju självklart fram Maxi Yatzy. Man kan ju inte avsluta en kväll utan att spela några parti av vårt favvo spel :) Eller några parti. Det slutade nog i en massa parti! Nina brukar ju vara den som alltid eller oftast förlorar :p Men igår vann hon alla gånger utom två. Men jag är glad för det! Eftersom jag vet att Nina är en jätte dålig och då menar jag en jätte dålig förlorare! :p Vilket inte jag är, så jag är glad över att du fick känna på hur det var att vinna igår kväll :p *hihi* Oops, så hade klockan hunnit med att bli tolv och det var nog dags att hoppa i säng.



Tusen tack för en mysig, trevlig och rolig kväll igår Nina!

Skratten blev många och jag kunde lägga mej och somna gott sen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix