Burr dag...

  2009-01-25 @ 13:21:20 Nöjen Kommentarer (2)

Burr... Idag är en sån där riktig ruggig dag, som man bara fryser på. Iaf jag! Har suttit och tittat på reprisen av Körslaget nu och bara hackat tänder. Tror inte att man tar nån promenad nu. Snön bara öser ner och man blir inte alls inpirerad av att gå ut. Senare kanske. Måste ju ta en sväng ut med Asterix, som för tillfället sitter på sin plats i vardagsrummet och spanar. Men varje gång jag tittar ut för att se vad han ser, så ser jag ingenting, eller så är jag blind.

Helgen har för övrigt varit bra! Men på tok för kort. Som vanligt de, när man är ledig. Då går allt så fort! Hade tänkt att hinna med mycket mera, men det får nog vackert vänta. Snart måndag igen och en ny vecka tar sin fart igen.
Gårdagskvällen tillbringades på berget, så Körslaget fick jag ta reprisen på idag istället.

Tack för en trevlig kväll igår Jennie! =) Och turen hem gick tok fort Emma :p

Nä, dags att göra lite nytta innan dagen är slut. Måste ner i källarn och ladda en maskin med tvätt och helst av allt skulle jag nog behövt tagit reda på lite tvätt oxå. Sånt som är så kul eller inte. Men det verkar inte göra sej själv tyvärr...



Och sen är det födelsedags middag i granngårn. Svärfar fyller år idag och svärmor imorrn, så jag får passa på att gratulera och önska dom en riktigt bra dag idag och imorrn!


Kommentarer
Postat av: Modinskan

Tack själv Malin för trevligt sällskap! :) Det gick lite fortare inatt då vi hade sparken istället för gräsklipparen! Ha ha! Man undrar ju om Asterix fick träningsvärk som han sprang eller han flög ju nästan hem?! :)

2009-01-25 @ 16:34:03
Postat av: Malin

Malin svarar Modinskan: ja, visst gick det sååå mycket fortare inatt när vi hade sparken istället för gräsklipparen :p Ja, man kan ju fundera om Asterix har haft träningvärk idag, eftersom han i princip flög hela vägen hem! ;) Men jag kan lova att han varit trött. Han klev upp en sväng i morse, men gick och la sej lika fort igen. Han är inte van att vara ute och hålla igång på nätterna precis :p Men trevligt och roligt var det! =)

2009-01-25 @ 18:42:30
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix