Välkommen hem!

  2009-02-03 @ 19:12:25 Vänner Kommentarer (2)
Efter min tripp rännandes runt hela dagen igår, åkte jag hemåt och hem för att hämta en grej, som skulle levereras till Nina. Fick då chansen att se det lilla underverket till kille! =) Oj, så liten och allt för söt! Man kan nog inte titta sej mätt på så små varelser. Så liten och söt man kan vara! Nykommen hem från BB. Bara två dagar gammal.
Självklart fick "Harry" mer än godkänt! ;) Förstår mycket väl att ni är stolta!
Hann även med att syta den lille och jag kan lova; att jag kommer att komma tillbaka! ;)

Måste självklart få bjuda på ett par bilder på honom och så med mammans tillåtelse.


Gäsp... En trött liten grabb...


Och ack så söt ♥

Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh vår lilla goding <3

2009-02-03 @ 21:14:54
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese

Men sicken söting du har fått äran att bli faster åt, jag kan inte smälta att Harry har så mycket hår - förresten, vad blir det för namn, lyckas nina slippa harry tro?;-)

2009-02-03 @ 22:24:57
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix