Vad har hänt?

  2009-02-22 @ 15:23:36 Allmänt Kommentarer (2)
Här har det hänt massor och fullt upp har det varit, så någon dator har jag inte haft tid med dom senaste dagarna.
Har haft en kanon helg i helgen. Uppdatering och bilder från den kommer sen. Jag lovar =)
Film, biljard och massor massor med skoj har jag haft.

Och Michael! - Vi drar snart en ny runda biljard igen! ;)

Då ska jag klå dej och vara pigg. Ett bra tips är att vara pigg båda två när man ska spela :p Alla bollar kan lätt bli vita annars å sen kan dom börja hoppa oxå och den kan bli låååånga lååååna macher och hålen måste man bara hålla reda på, annars kan vem som helst blåsa mej! Men lugn du bara! I veckan kanske jag laddar upp för en ny sväng. För revansch ska jag ha! ;) och då ska vi skratta ännu mera!

Nä, nu väntar mitt skafferi på en ordentlig rensning och städning. Har helt enkelt inte haft tid med detta än. 
Återkommer senare när jag fixat till och är laddat för en ordentlig uppdatering =)



Kommentarer
Postat av: Nina H

Aha, jag trodde att ni fått dit dynan! Då förstår jag att det va trångt! Ja du får höra av dig då du har tid! Å nu har Mikael köpt en pulka! Jihaa!!!Krams

2009-02-22 @ 15:29:06
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina H

Men va inte ni ute efter pulka oxå?? Eller ni ska väl ha en sprittans ny ;-) ha en trevlig kväll och en trevlig dag i hoting imorron. Kramelikram

2009-02-22 @ 18:06:25
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix