Utmanad

  2009-02-03 @ 18:29:39 Nöjen Kommentarer (0)
Blev utmanad av Vendela att svara på dessa frågor:

Vilken mat äter du ofta?
Äter nog mest husmanskost. Älgkött är en stor favorit i alla de former och smaker som verkligen går hem! =)

När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till och duka av?
Jag är absolut den personen som hjälper till att duka av, när jag är på kalas eller var som helst.

Var sitter du helst när du bloggar?
Har en stationär dator, så jag sitter i mitt mysiga datarum, men skulle för det inte ha något emot en bärbar, så att jag kan sitta var jag vill :p

Köper du ofta Triss?
Ofta och ofta kan jag inte alls påstå, men visst kan det slinka med en eller annan hem nångång ibland, ihop om en storvinst ;)

Vilken stad eller land har varit din bästa semester?

Det var nog när jag och min sambo var i mysiga Göteborg på tu man hand för några år sen och hade en helt underbar och mysig semester tillsammans! =)

Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Kanal 3, 4 och 5


Regler för utmaningen:
Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dom på deras bloggar. Be dom kolla in din och låt sedan personen som utmanade dig få veta när du svarat på frågorna/utmaningen!


Jag utmanar i min tur:

Nina

Antar att utmaningen redan gått runt i princip överallt, så därför utmanar jag bara dej Nina! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix