Uppdatering från helgens bravader!

  2009-02-09 @ 17:34:18 Nöjen Kommentarer (6)
Lördag började med en fika på fiket tillsammans med Jenny, Jennie, Victoria, Camilla, Susanne och Emma.
- Saknade dock dej Therese. En godare fika intogs och en massa surr avverkades innan man återvände hemåt igen. På kvällen hade vi bokat bord på hotellet, men varken jag eller LG skulle gå, eftersom han var sjuk och jag inte kände för att gå ut längre. Men efter viss övertalan från tjejerna så hängde även jag med dem ut ;)
Kvällen och Dorotea helgens invigning av Hotell Nordica blev lyckad och var riktigt rolig. Maten? Njaa..., har ätit bättre i mina dar. Annars var det en lyckad kväll med trevligt folk som sällskap.

Några bilder från lördag kväll:


Emma och Jennie hos Mattias innan Hotellet.


Susanne var oxå med!


Och likaså Victoria och Jenny.


Herren själv i huset, Mattias och Susanne.


Dock enda kortet från hotellet. På paret Benny och Jenny =)

Foton: Privata.

- Tack tjejer för en lyckad och trevlig kväll i lördags! =)





Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack själv för en riktigt rolig kväll:))

De måste göras om, men då med bättre mat, bättre förband å starkare cider;)Å de kan ju bara en kväll på Berget fixa!!! Ha ha ha

Vi ses!

Kram kram

2009-02-09 @ 20:43:43
Postat av: Anonym

Malin svara Jennie:

Självklart måste det göras om! =) Men absolut med bättre mat, bättre band absolut och definitivt starkare cider! :p Och det kan ju inte vara så svårt att ordna! En kväll på Berget fixar det säkerligen galant! Ha ha. Tror jag med! ;)

Jajamen, vi ses!

Kram kram

2009-02-09 @ 20:51:54
Postat av: Therese

Va du är go som saknade mig. Måste medge att det kändes surt att inte ens få fika med er :-( Hade som sett fram emot det, men tur att du bjuder på några kort så jag fick se er allihopa iaf. Stor kram till DIG!

2009-02-09 @ 22:29:17
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese

Va du är go som saknade mig. Måste medge att det kändes surt att inte ens få fika med er :-( Hade som sett fram emot det, men tur att du bjuder på några kort så jag fick se er allihopa iaf. Stor kram till DIG!

2009-02-09 @ 22:29:58
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack för lördag kvällen! :) Det måste vi ju göra om snart! Vilka fina kort du knäppt! ;) Hoppas att du får en bra dag! Vi ses! Kramen

2009-02-10 @ 11:00:02
Postat av: Malin

Malin svarar Emma: Ja, visst var det trevligt! =) Och lite kort fick jag ju till iaf ;) Hoppas att du haft en bra dag i det härliga vädret! Kram kram

2009-02-10 @ 16:30:28
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix