Östersund, gå och löp...

  2009-02-19 @ 18:05:09 Vardag Kommentarer (5)
Dags för en uppdatering här kanske. Har haft mitt huvud nån annanstans denna vecka, så därför har uppdateringar här uteblivit, men nu ska jag göra ett tappert försök ;)

Tisdag tillbringade jag tillsammans med min mor i Östersund. Var som sagt var dags för ett återbesök på Gå och löp kliniken för att prova ut mina sulor. Halleluja!! Vilken dröm! Kan inte tro att det var sant! Att det kan vara så skönt att stå och gå på sina fötter. Det hade jag aldrig trott. Var som att sväva på moln! =) Fick även hjälp med att prova ut ett par riktiga joggingskor när vi ändå var där och samma där! Vilken känsla! och vilken personal. Där vet dem vad dem gör och kan! Efter en hel dag på stan kunde jag gå "normalt" ända långt in på kvällen, vilket jag aldrig kan göra annars. Så nu håller jag alla tummar jag har för att det ska fungera bra och att jag kanske kan få må lite bättre iaf! Ingen skulle vara lyckligare än jag i så fall! =) Nog om detta nu.

En sväng ut på Lillänge blev det oxå, men hade som inget jag behövde, konstigt nog, så vi drog vidare till Strömsund där vi tog svängen förbi Dollars. Där inhandlades burkar och bokstäver inför min kommande ordning i skafferiet ( tips från Therese ). Sen en sväng in på Helens och Ågevalls för en dop present till dopet vi ska på på lördag.

Åter hemma i Hoting och middag innan jag drog kosan vidare hem igen. Asterix hade nog haft en underbar dag tillsammans med "morfar" Michael och Nixa =)
Sen blev det några rundor biljard med Michael när jag kom hem. Ställningen står 1-1, så nu väntar bara finalen! :p
Vem skall ta hem segern? ;)

En toppen dag tillsammans med mamma och underbart sällskap resten av kvällen oxå! =) Kunde inte bli bättre! ♥



Kommentarer
Postat av: Nina H

Roligt att se dig tillbaka i blogg världen. Hmmm, ser att du har en utmaning åt mig... Får se när jag tar mig an den =p Kan du ta och trolla bort denna kyla?? Blir tokig!!! Miss you! Kramen

2009-02-19 @ 19:24:45
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nixas Husse!

Jag vann!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HAHA!!!!!!!!!!!!

2009-02-20 @ 18:10:36
Postat av: Malin

Asterix Matte svarar Nixas Husse: Jo, du vann finalen! =) Men jag lovar att jag ska klå dej nästa gång! ;) Bara du kommer hit! Men ska träna lite först! ;)

2009-02-20 @ 19:16:50
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Ägare till världens goaste hund!

Jadu nog får du allt träna lite. Hihi!

Men kul har vi. De är långa spel vi har då vi börjar. Mest fel bollar i fel hål å då vi börjar va trött så verkar de som att alla bollar blir vita å börjar å hoppa. Hmm konstigt de där. Men men jag vill också ha ett biljardbord hemma, de är kul.

Dart är inte heller fel ibland, lite omväxling gör nog allt mycket roligare. Du kan inte gissa vad jag har varit ute på ikväll. Jo jag har varit ute å kört rally med mormor och morfar, de du. Inte alla som gör de ska jag tro vi sladda å hade jätte kul. Mormor tyckte vi va hemma fort men morfar va nog nöjd. Mormor fråga hur jag våga göra sådär med en gammal polis, men vi bra skratta. Hehe. Kul hade vi iaf. Vi hörs å synns. Natt natt....

2009-02-20 @ 23:10:14
Postat av: Malin

Storasyster svarar världens bästa lillebror: Jodu, jag får nog träna lite på biljard, så att jag slår dej nästa gång vi ska spela! ;) Och det gäller att inte vara allt för trött, för då blir alla bollar vita, även dom som är jätte mörka och hoppa göra dom oxå ;) Men ack så kul vi har och sååå mycket får vi skratta! Det gör vi snart om igen. Och nästa gång ligger vi kvar! det lovar jag! Ja, du skulle haft en biljardbord hemma och kanske dart med. Roligt med lite variation. Nä, vad säger du! Har du varit ute och kört rally med mormor och morfar i helgen! Förstår mormor fråga hur du vågade göra så där med en gammal polis, men förstår att ni hade skit skoj! Är nog inte alla dagar dom är ute på en sån tripp. Kvällen igår kväll var lyckad och mycket god mat och roligt sällskap! Nu är LG på väg för att hämta skotern och sen ska vi ta med oss Asterix ut och grilla en päre. Vi hörs och ses snart! Ha en bra dag! Kram kram

2009-02-22 @ 10:48:15
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix