Gårdagen.

  2009-02-23 @ 16:34:06 Nöjen Kommentarer (2)
Igår tog vi en sväng ut på skotern. LG tyckte jag skulle fixa iordning lite mat, så vi kunde fara ut och grilla, så jag snodde ihop lite korv, bacon och pären och klädde Asterix med sin polo så att han inte skulle frysa ;) Vädret var inte det bästa, men temperaturen var perfekt! =) Även Melvin och Mikael följde med ut. Vi for längs fjällån, där vi sedan stannade för lite lunch och fika! Och tänk så gott allt blir ute. Korv, bacon och potatis är väl annars ingen hit. Men med lite marinad och kryddor stekt på murikan. Det kan verkligen göra gott! Men tänk nästa gång, när smörgåsjärnet får följa med ut och man får göra klämmackor! Det är livet ute det! ;) *mums*

Lite bilder från gårdagen.


Här bak på skotern satt jag bra på min filt!


Men se där! Vi hade ju två filtar med oss ;)


Annars kunde jag sitta i pack kälken oxå. Lagomt stort för mej.


Varmt och skönt! och framförallt mysigt!


Ni är bra avundsjuka va!? ;)


LG och Mikael i full grillning!


Självklart fick jag lite gott oxå! =)


Så härligt och så fint!
- Hoppas att ni hade en lika härlig söndag som vi hade!?

Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: Therese

Både lördagen och söndagen verkar ha varit kanon! Asterix är såååå söt! :-)

2009-02-23 @ 18:38:01
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha han är för söt din hund! :D



Ja, problemet med att man gör fint i skåpen är ju att det inte håller så länge - fast det kanske bara är jag. ;)

2009-02-23 @ 19:30:17
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix