Frisktimme

  2009-02-10 @ 17:35:15 Vardag Kommentarer (6)
Skulle egentligen varit på sjukgymnastiken och tränat efter jobbet idag, men eftersom det var så härligt väder ute, så valde jag att kontakta U och därefter ta ut min frisktimme och bege mej hemåt och snöra på mej pjäxorna för en härlig tur med skidorna och Asterix runt sjön medan solen höll sej framme. När jag var hem på lunchen tidigare idag var dem ute och drog upp spåret och jag blev helsugen på att dra en sväng, när vädret oxå tillät. Kan bara meddela att det var underbart och gick riktigt bra, men jag måste nog införskaffa en sele åt min lilla hund, som sprang som en galning och riktigt älskade att komma sej ut på sjön. Tyckte synd om honom med ett halvstryp runt halsen. Måste checka detta!


På med skidorna.


Let´s go Asterix! Nu kör vi! =)

Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: Farmor

Härligt med en skidtur idag Malin! Jag hoppas att det blir flera så´na dagar för dig och Asterix! Det var härligt när jag var ute också men jag använde apostlahästarna, jag vet varken var jag har mina skidor eller pjäxor men det går bra att gå också.

Ha det så gott "lill go´Malin!

2009-02-10 @ 17:47:25
Postat av: Anonym

Hoho, jag kom inte riktigt ihåg. Vilka sa att de inte ville vara med på bloggen?



Att du var sån friluftsmänniska visste jag inte malin! :) Men bodde jag så nära spåret kanske jag också skulle vara det... och om jag hade hund...



Får se när jag hinner uppdatera - tiden flyger! :)



Kram kram

2009-02-10 @ 17:50:31
Postat av: Jenny

de va jag som skrev - de försvann!

2009-02-10 @ 17:50:52
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Malin

Malin svarar farmor: Hej min lilla farmor! Det var jätte härligt med en skidtur i eftermiddags och jag hoppas självklart att det blir fler sånna tillsammans med Asterix =) Måste bara införskaffa en sele åt honom, så han inte stryps. Visst går det lika bra att gå och. Det är lika härligt det med! Nu hoppas jag på samma härliga väder imorrn oxå, när jag har en flexdag! =) Massor med kramar till min lilla go´farmor!

2009-02-10 @ 17:57:21
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Therese

Vilka fian bilder, å skidturen såg så mysig ut! Ja fika måste vi, fasiken ska skämmas det går på ett par minuter att ta sig upp/ner till varandra å ändå händer det lixom inte... Men bara det blir varmare ute kommer jag med vagnen :-) Måste ut å röra på mig jag med! Kram kram till dig å Asterix

2009-02-10 @ 18:51:42
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Va härligt det ser ut :-) Jätte fina bilder! Hoppas det blir lika fint väder imorron. Å du, jag är sååå sugen på semlor ;-) Kram

2009-02-10 @ 19:12:34
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix