Äntligen helg!!

  2009-02-05 @ 20:37:38 Nöjen Kommentarer (2)

Ja, jag har fått göra helg! =) Vilket jag verkligen sett fram emot denna vecka. Den har varit lång och inte allt för händelserik, men nu har min underbara älskling kommit hem! =) och jag är gladare än någonsin då! ;)
Och glad att jag har min lilla vovve ;)



Massor med snö har kommit under natten och dagen, så jag hade det jag gjorde innan jag skottat bort allt efter jag kom hem från jobbet. Tur den var lätt att skyffla bort. Tycker nästan att det räcker med snö just nu. Tänk innan allt detta ska tina bort! Så tänker jag varje vinter. Ska det verkligen hinna bli sommar i tid? :p Längtar massor till värme just nu, så man slipper frysa nästan jämt. Nog om detta.

Nu har vi ledigt tre dagar tillsammans, vilket sällan inträffar, så jag ska verkligen njuta och ta vara på hela helgen =)

Synd bara att måndag morgon kommer allt för snabbt. Men dit är det länge länge... :p

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja jag hoppas ni får en underbar helg ilag =) Å njut av varandras sällskap! Hörde att LG fortfarande va förkyld =( Trist det! Skönt att du fått helg iaf! Melvin ska komma och hälsa på oss några timmar imorron! Ska bli kul det! Saknar han! Kram kram

2009-02-05 @ 20:55:37
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese

Så skönt med ledighet - då hakar du på och fikar på lördag på fiket?! JA! När jennie stänger nennaz tänkte i fika, hon camilla, jenny kanske susanne och emma mfl. Haka på!! Kramar i massor

2009-02-05 @ 21:55:25
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix