Aloe Vera mm.

  2009-02-16 @ 22:02:24 Vänner Kommentarer (2)

Ikväll har jag varit på Aloe Vera party och Victoria, vilket var jätte trevligt. Dessutom var det en tjej från min gamla klass i Hoting som var återförsäljare. Var jätte roilgt att träffa dej Erika, när det var huuur många år sen som helst man såg dej. Alltid roligt att få träffa gamla klasskompisar =). Ett lypsyl och en handkräm åkte med på beställningen och eftersom Aloe Vera är en bra produkt, så hoppas jag att krämen ska bota mina hemska "kråkhacke" händer som badar i vatten och sprit i princip hela dagarna och lypsyl som jag dessvärre är beroende av. Ska bli intressant när krämen dyker upp.

Och idag har jag haft besök av världens gulligaste Therese, som jag sett allt för lite av den senaste tiden, så det var verkligen på tiden! Även bästaste Nina med båda sönerna dök oxå upp! =) Och du ska bara veta vad det kliar i mina skräckis och Yatzy fingrar nu! Så jag hoppas att det blir av snart. SAW V väntar på oss med spänning nu.
Man kan helt enkelt säga att jag haft en trevlig dag och kväll. Nu ska jag försöka ta mej i säng, så jag orkar upp imorrn bitti. Då styr vi skutan mot Östersund för ett återbesök på Gå och löp kliniken
Jo just ja, var även ner en sväng på jobbet och hälsade på idag och då var skoföretaget Jobi på plats. Provade ett par jätte härligt skor som jag bara blev "tvungen" att köpa, för att ha på mej här hemma, när jag insett hur mycke man går och står på fötterna en dag man är ledig oxå.

    
Bilder: Forever

Kommentarer
Postat av: Marie

Kul att du tittade in! Trevligt att du vill vara med i tävlingen i min blogg också. Lycka till!



Aloe vera är det bästa som finns! Förvisso använder jag ett annat märke men skulle inte kunna tänka mig en dag utan min aloe vera!!! Det finns inte bara! fniss



Marie

2009-02-16 @ 23:17:48
URL: http://hundblogg.bloggagratis.se
Postat av: Nina H

Hoppas det går bra idag vännen! Typiskt det där med bilen och att jag inte va till någon större hjälp. Är väl ingen hejjare på att googla heller =P KRAM

2009-02-17 @ 10:46:46
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix