En riktigt GOD JUL!

  2009-12-24 @ 09:54:43 Julen -09 Kommentarer (8)



Jag vill bara titta in och önska er ALLA en riktigt fin och mysig jul!

Nu vankas det julaftonsfrukost hos oss på Sjögatan.
Som jag längtat, men igår kväll var skinkan färdig =)
Så nu ska jag mysa till det riktigt och höra om mina två älsklingar som fortfarande sussar,
vill stiga upp och inta en god frukost tillsammans med mej.
Nämligen farmors goda tunnbröd med skinka på och även där
farmors hemgjorda äppelmos och ett kallt glas julmust!
Det är tradition sen vi var små och den håller fortfarande i sej! ;)

När vi haft en mysig förmiddag tillsammans, 
styr jag och Asterix kosan till Bellvik, för att fira tillsammans med övriga familjen
och sedan en liten sväng till Hoting,
för att hinna med mormor och morfar oxå.
Sedan tillbaka till min älskling med familj här i Dorotea.
- Ja, jag vet! Jag flänger och far!
Men nästa år blir det minsann annat.
Då är VI själva en liten familj! =) 

Till Er alla från oss här hemma!
En riktigt fin och fridfull jul!



Foto: Privat


Kommentarer
Postat av: Tomten

Ja vill önska God Jul till er på Sjögatan ifrån Tomten vid datorn.

2009-12-24 @ 10:21:27
Postat av: Malin

Vi här på Sjögatan önskar Tomten en riktigt GOD JUL oxå!!

2009-12-24 @ 10:46:18
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Farmor

Tack Malin för en jättemysig julafton! Och för att du hjälpte mig med det sista, det var mycket värt för nu är jag ganska tröttkörd, i morron blir det en lättjans dag för mig.

Ha en fortsatt god jul alla tre!

2009-12-24 @ 19:21:53
Postat av: Sockenvägens Söta

Hej vännen, hoppas julen var till belåtenhet, vi har haft det underbart - och än underbarare blir det nästa år då vi har två små liv till som är med och firar, er lilal groda och vårt frö :-) Kram kram!!!

2009-12-25 @ 21:47:07
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Hoppas ni haft en kanon bra juldag :) Våran har varit perfekt. Nu ska jag försöka få Melvin i säng! Kramar till er!

2009-12-25 @ 22:35:28
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Tomas

Tack för hälsningen! Detsamma säger jag lite i efterskott! God fortsättning säger man nu kanske? :-) Hoppas julen blev av finare slag! Min var fantastiskt trots att jag försov mig på självaste julafton och missade den traditionella julfrukosten. Men jag har ätit så jag klarar mig ändå :-) Ta hand om er! Kram från storgatan!

2009-12-26 @ 14:38:40
URL: http://tomasliv.blogg.se/
Postat av: Jenny

En försenad God Jul tillbaka. ;) hoppas ni hade en toppen helg och hoppas ni får en fin nyårsafton! :)

Kraamar

2009-12-28 @ 17:45:33
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Farmor

Maaalin, var är du???

Ha en mysig nyårskväll!

GOTT NYTT ÅR 2010!

2009-12-31 @ 16:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix