Trött, tröttare, tröttast!

  2009-04-01 @ 22:54:34 Vänner Kommentarer (6)
Trött som jag är nu, så orkar jag tyvärr inte med någon uppdatering ikväll heller, men jag hoppas att kanske hinna med en imorrn kväll efter jag slutat jobbet. Men lovar dessvärre inget, eftersom jag jobbar kväll.
Men just nu går mina ögon i kors och tangenterna lyder inte mina fingrar, så jag tror att det få bli kudden nästa!

Kvällen har för övrigt varit toppen. När jag slutade, så for jag och Nina och inhandlade varor till vår middag, som skulle bestå av Tacos ikväll *mmm* Som vi längtat och väntat! =)  sen blev det även en rysare, när det var "evigheter" sen vi såg en film sist. Men nästa gång blir det allt Mamma Mia, när även denna film hade ett helkorkat slut. När ska en film vi se få sluta lyckligt någon gång?
Typ aldrig!
Och så självklart ett parti Maxi yatzy, innan kvällen kunde sluta riktigt bra! ;)

- Tack för en mycket mysig och trevlig kväll min älskade vän!! ♥



Bild: Cdon

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack vännen för god mat och trevlig kväll (som alltid) Nu har jag varit vaken för länge igen!

Ska ta och krypa till kojs nu!



Stora kramar till min underbara Malin!

2009-04-01 @ 23:59:27
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Vännen!

2009-04-02 @ 10:10:11
Postat av: Petra

Hej Vännen!

De verkar som ni har haft de mysigt. Ni verkar vara lika underbara människor båda två så de e inte så konstigt ju.

Tacos de kan man äta mkt och hur ofta som helst känns de som. Mmmm men de e inget man äter när man e sj precis.

De e en sällskaps middag tycker jag.



Lassarett med röntgen? Får man fråga varför?



Oj oj oj jag e så nyfiken på ditt lilla projekt. Vill ju VETA!! Ha ha ha..

Ja jag vill oxå ha en kappsäck full med pengar. SÅ om du hittar ett sätt , ett lagligt helst =) så hojta till.



Ja du hann allt uppdatera. Allti kul att läsa om dig & din vardag. Och Asterix såklart.



Ha en bra dag nu & ha en bra kväll på jobbet.



Kramar till dig och Asterix från mig & lillsessan

2009-04-02 @ 10:14:20
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej!



Hoppas du har haft en bra dag på jobbet. Och att du inte e allför trötter.

Kramar

2009-04-02 @ 20:57:29
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej!



Hoppas du har haft en bra dag på jobbet. Och att du inte e allför trötter.

Kramar

2009-04-02 @ 20:57:33
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Lillebror

Här händer de inte mycke!!!!!!

God Natt!

2009-04-03 @ 00:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix