Storm och en enorm längtan...

  2009-04-17 @ 15:44:21 Allmänt Kommentarer (9)
Det är ett hemskt vildväder här hemma idag! Det blåser och tar i så det juar i hela huset känns det som. Jag har inte så mycket som stuckit ut näsan utanför dörren idag. jag fryser bara jag tittar ut. Så idag har det bara varit en inne dag med i princip ingenting gjort. Farmor och farfar var förbi en sväng och hälsade på. Trevligt trevligt =) Annars har det varit lugna puckar här hemma idag. Ska gå in till svärföräldrarna och vattna på deras blommor och ta in posten och sen ska vi bege oss hem till Hoting för en middag hos mamma och pappa. Dock får jag inte träffa lillebror något =( eftersom han fortfarande är kvar uppe i fjället. Men snart kanske.... =)

Kan bara meddela att jag har en enorm längtan efter sol och värme just nu och inte blev det bättre efter att jag suttit och kikat på lite bilder från ifjol sommar...


Foton: Privata


Kommentarer
Postat av: Nina

Åh vilka härliga sommarbilder vännen!

Längtar till sommaren!!!

Å allt mys i sallsjön!



Ska ta och hoppa i duschen nu!

Luktar rök sen vi va ute och grilla!

Här stormar det oxå, inte alls kul!

Fast solen den skiner!



Hoppas ni får go maten idag och ha så mysigt ikväll hos mamma och pappa!



Å jag håller med, känns som ett år sen vi sågs =(



Kram och puss

2009-04-17 @ 15:59:22
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

jisses så du får en att längta till sommar och sol! Härliga bilder :-) tittar in för å önska dig å den furbenta busen en trevlig helg! Massor av kramar vännen!

2009-04-17 @ 17:19:22
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej!

Kan inget annat än att hålla med dig! SOmmar och de NU!

Jo de e så tyst här. Mådde så illa av de igår kväll eller ja inatt när kompisen åkte.

Sen att hon har en sån far oxå de hjälper knappast. Han e så konstig och egoistisk. Flåt.



Vi hade så kul igår!! Ska ses snart igen faktiskt. En vän jag bara träffat en gång på en fest innan. Så de e så kul. HOn och jag hade så mkt gemensamt oxå. Roligt att träffa nya vänner.



Ja synd att vi bor så långt ifrån varann.

Men en dag ska vi nog kunna ses tycker jag =)



Va härligt att få åka bort och äta. Lyx!



Hoppas du får en underbar dag älskade vännen min!

Massa kramar

2009-04-18 @ 10:25:55
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad mysiga bilder..visst längtar man till sommaren. Men förhoppningsvis går det fort. Här i Skåne fick vi lite försmak av sommaren i påskas. Men nu har det blivit lite kallare igen, fast vinterkläderna har vi stoppat ner i källaren...skönt :)

2009-04-18 @ 19:04:28
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Nina

Hej hopp gullfia =)



Igår kväll kom vi hem! Tillbaka till verkligheten!

Vi måste träffas snart! Du ska se va Sam har utvecklats! Riktigt roligt! Han börjar ju bli "stor" nu!

Hoppas du haft det trevligt hos mor och far igår!

Kramen damen

2009-04-19 @ 10:33:38
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej min vän!



Ja nya vänner e kul att hitta, speciellt när man då e så lika.

Vi hade jätte kul igår. Spelade spel hela kvällen och natten nästan=)



Ja vi måste ses en dag i livet du och jag. Du e så go vän!!



Ja hennes pappa e en person för sig själv. Hmm vety inte hur kan bäst kan beskrivas. De finns inga ord så är de. Men imirgon kommer lillsessan hem igen!!!

Saknar saknar saknar.

Och mikael ska vi inte prata om. Gud vad jag saknar honom oxå!!!

Men men..

Blir en tur till en annan stad idag med samma tjejkompis som igår. Kul!!



Åhh middag igår oxå ! Mysigt!!!



Ha en underbar dag älskade vännen min!

Kramar

2009-04-19 @ 13:39:21
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja du fislisa nu har vi ju setts en sväng iaf!

Å du är sååå himla underbar som ska hjälpa mig med dukningen sen! Puss på dig underbara vän <3

Vill se Australia!!!!!



Pöss pöss

2009-04-19 @ 15:41:32
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Oj, är den så lång??

Ja om LG inte ser den med dig så kan vi ju se den ilag. Annars kanske jag får låna den å se den efter er?



Kram my darling!

2009-04-19 @ 19:40:43
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Amanda

Efter dom där bilderna längtar jag också. ^^

2009-04-19 @ 19:47:30
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix