Sprutad...

  2009-04-03 @ 12:59:18 Vardag Kommentarer (1)

Så var jag sprutad i knäet igen. Men den här gången har jag bestämt mej för att det ska hålla längre. Så är det bara! Finns inget annat att komma med! Så det så!
Så den här helgen kommer bara att tillbringas hemma i stillhet och med lugna puckar. Har heller inget annat val om det ska hålla. Tur i oturen att det ser ut som om det ändå inte kommer att bli något väder att hurra över. Trist när man är ledig, men vad gör det, när jag bara måste vila hela helgen, så att jag är fit for fight till påsk.

Dessvärre hatar jag att hoppa omkring på kryckor. Finns inget tråkigare. Men ska jag bli bra, så är det bara att hoppa vidare och se glad ut! =) 


Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Stackare... så var det dax IGEN - du gör det bra som orkar vännen... Bara att titta förbi närhellst du har lust å hämta brädorna :-) Vi blir hemma, har iaf inget planerat i detta skit väder!



STOR kram

2009-04-03 @ 20:14:16
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix