Spöregn!!

  2009-04-03 @ 13:15:57 Vardag Kommentarer (3)
Herre min hud, så regnet öser ner idag! Det är verkligen ett pissväder utan dess like. Bara man tittar ut genom fönsterm, så är man glad av att vara inne och samtidigt deppad över att inte solen skiner och värmer en.
Hur ska detta sluta? Påsk om en vecka knappt och föret är verkligen inte på topp. Visst är jag glad att snön tinar bort i sakta mak, men påsken hade gärna fått passera innan. Hur ska det annars går att köra skoter? Kommer bara att vara en massa vatten överallt och det gillar jag inte! Finns inget värre än när det är mängder med vatten på sjöarna, som man dessutom ska passera och piknicka på. Så jag hoppas att vädergudarna är med oss och vänder om vädret till en massa sol med lagomt vara/kalla grader. Fast hörde idag att de som spått vädret inför påsken, inte alls ser lovande ut. Men jag tror bara att dom luras lite med oss ;)




Kommentarer
Postat av: Petra

Trist med regn. De e som du säger väldigt deprimerande. Ja jag ska rycka upp mig och ut och gå i solen nu.



Tack för att du e så go! FÖr de e du verkligen. Ja jag hoppas att hon blir frisk och kry nu i helgen hos sin pappa.



Sådana affärer e roliga att gå i . Men farliga. =)



Ja han e så söt ju din lille Asterix. Ja ok de förstår jag att det gör ont. Stackare.

En kram till dig så du ska må lite bättre iaf.



Ha en underbar dag trots regnet!

Kram

2009-04-03 @ 13:32:13
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Vendela

Tänk vad olika vädret kan vara ibland inom detta land...medan ni har regn och några få plusgrader så har vi 14 grader i skuggan, sol och riktig vår idag!! Men du ska se att ni snart får vår och sol också - då är det väl vår tur att få regn :-)



Kram

2009-04-03 @ 18:25:03
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej!

Pust & stön. Hemma igen efter min LÅNGIS! Över två mil blev de, sen stannade jag hos mamma. ha ha

Solen sken som bara de, blev såå varm. Men de va skönt.



Älskar oxå sådana affärer. Kan gå hur länge som helst. De e mysiga på ngt sätt. O mkt att titta på =)



Tack för att du bryr dig om min dotter, de värmer i MITT hjärta kan du tro.

Klart jag bryr mig om dig vännen.

Ja vila nu så du blir bättre. Måste vara tufft att inte få belasta.



STora bamsekramar till dig vännen min.

Ha en underbar fredags kväll nu!



Kram kram

2009-04-03 @ 20:56:49
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix