Nu är det verkligen på tiden!

  2009-04-03 @ 12:30:17 Nöjen Kommentarer (2)
För en "ordentlig" uppdatering! Har inte haft någon som helst tid över för att umgås med min dator på hela veckan nästan. Men nu lovar jag att ta tag i det! ;)

- Vad har hänt?

Jo, i tisdags åkte jag och mamma till Skellefteå för en tid på magnetröntgen. Fort var det gjort och sen åkte vi ner på stan. En stad vi båda aldrig hade varit i, men ack så roligt att komma på ett nytt ställe med dessutom massor med affärer. Kändes som om det fanns många fler än i Umeå. Inte nog med det. Jag hittade massor med roliga butiker som jag nästan inte ville lämna. En kappsäck full med pengar skulle varit fint att ha med sej annars :p
Dessvärre var vägen hem så lång, annars hade jag mer än gärna varit kvar tills alla affärer stängt sina portar för dagen ;)

En fin och trevlig dag var vad vi hade och roligt att komma på något nytt ställe, som man aldrig varit på innan.

Självklart hittade jag lite grejor att ta med mej hem oxå, men hade mer än gärna tagit med mej ännu mera ;)



Något till mitt projekt...



Lite mera till mitt projekt...


Till mej själv!


Smått och gott till stugan. Man får aldrig för mycket av engångs och hittade dessutom kuddar till soffan =)

Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: Petra

Va fina saker du har köpt!!! Verkar ha varit en mysig affär du varit i.

Kram

2009-04-03 @ 12:54:10
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Petra

Va fina saker du har köpt!!! Verkar ha varit en mysig affär du varit i.

Kram

2009-04-03 @ 12:54:13
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix