En liten present...

  2009-04-23 @ 13:44:08 Inredning Kommentarer (2)
Jag fick en liten och söt present av min mamma igår. Hon är bara för gullig! ♥
Sådant som verkligen uppskattas!
Tänkte att den skulle passa fint i köket, i det lilla köksfönstret. Nu kliar det i mina fingrar till att få göra sommar här hemma. Är less på alla mörka fäger nu. Nu vill jag byta gardiner och göra sommar och ljust. Och dessa tror jag kommer att bli söta tillsammans med mina ljusa och vita gardiner i köket. Kanske får bli tema vitt och rosa i mitt kök i sommar! ;)
Nu ska jag bara hitta tre små söta blommor att placera i dem.

- Tack så mycket mamma!



Foto: Privat

Kommentarer
Postat av: Mamma

De va så lite så! Du är värd så mycke mer ska du veta men de känns ju kul att du blir glad över en liten men välment present! Men det har du alltid blivit vet jag ju! Hitta nu bara något som passar i dom! Nu ska pappa och jag bege oss till min mamma som ska bjuda på stekt salt sill till middag, mums!! vet att du inte gillar det. KRAM KRAM på dig!

2009-04-23 @ 16:46:32
Postat av: Malin

Malin svarar mamma:



Nä, det var inte alls lite! Jag blir glad av vad som helst, hur litet det än är =)

Nu ska jag bara hitta något som passar i dem. Ska gå in på blomster till veckan och se om hon fått in de hon beställde åt mej. Sen hoppas jag att dom passar.

Ja, ta och bege er till mormor och morfar ni och njut av sillen. Själv ska jag hitta på något annat till middag, men jag vet inte vad...? och sen skura.



MASSOR MED STORA KRAMAR TILL DEJ!

2009-04-23 @ 16:50:05
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix