Skogstur...

  2008-10-26 @ 16:59:48 Allmänt Kommentarer (3)
ha jag, Nina och Asterix varit ute på idag! Måste leta en massa smått och gott till våran pysselkväll, som vi ska ha nu när det börja vankas jultider.
Längar så tills vi få sitta och pyssla, dricka en varm kopp glögg framför brasan och bara känna doften och längtan efter julen! Kan det bli mysigare? åsså tillsammans med lite stämningsfull julmusik oxå. Åhh, så jag drömmer mej bort.



                          


                                            
                                    
                        
Det va full fart på Asterix idag. Han sprang runt alla träd som han såg, så jag hade fullt upp med att hinna med. Men nu lovar jag att han sover gott, efter en dag ute i skog och mark. Sen kan man ha väldigt roligt med lav från tallarna. Se bara här så fin Nina va idag! ;) Dessvärre så hittade vi inte de kottar som vi ville ha till vår pysselkväll, så vi få ge oss ut på en ny tur, med hopp om bättre lycka på den fronten då! Men en hel härlig dag ha vi haft idag!! Inte alla dagar man är ute i skogen på jakt efter mossa och kottar ;)
 

                                     



Måste bara bjuda på en jätte fin bild av min lilla goding från idag! =)



Kommentarer
Postat av: Ninuz

Tack för en skit trevlig dag! You´re the greatest!!! Puss och kram

2008-10-26 @ 19:21:31
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Shit så snygg man är ibland!

2008-10-26 @ 23:00:50
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese

Vad stilig din lille kille är :-) Vill nästan röva bort honom ;-)

2008-10-27 @ 17:51:21
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix