Kärt återseende!

  2008-10-27 @ 23:13:34 Vänner Kommentarer (1)
Blev det ikväll när Melvin kom och hälsade på! Asterix blev helt överlycklig! Han visste inte hur glad och lycklig han skulle vara. Men så var det hela två veckor sen sist oxå, så det var inte så konstigt.





Ni få ursäkta den den dåliga kvalitén på bilderna. Men min digitalkamera vill helt plötsligt inte tömmas på bilder, så måste använda mobilen. Och har tyvärr inte lärt mej alla inställningar inom fotografering med den än =/ Hoppas på att datorn och kameran kommer bättre överens snart, så jag får använda bilder från den istället.

Melvin började även att öva inför helgens bravader, då det vankas halloween firande. Kanske han kan skrämma en och annan kotte med lite BUS ELLER GODIS!!! uppe i fjällvärlden ;)





                                                           

Filmen som vi hyrde ikväll va dessvärre inte nån direkt lyckad eller spännande film på något sätt och vis. Va rätt så icke händelserik alls. Få bli en bättre film nästa gång! Skulle jag ge den poäng på en skala mellan 1-5, skulle den nog få en svag 2:a. Inget att rekomendera från min sida precis. Så man kan säga att några parti Maxi Yatzy avslutade kvällen fin fint! ;)

                                                        

Nä, nu börjar mina ögon att gå i kors, så det är nog dags för jag och Asterix att krypa till kojs och invänta en ny arbetsdag imorrn.



Natti natti och sov så gott från en sömnig Asterix och Malin.


Kommentarer
Postat av: Eva Lindmark

Rackarns vilken söt liten hundskrutt du har..



2008-10-28 @ 07:33:07
URL: http://evatuss.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix