Fredagen...

  2008-10-26 @ 23:15:47 Allmänt Kommentarer (0)
började med att jag och Asterix packade "matsäcken" och drog iväg för att hämta upp Nina på jobbet.
Sedan bar det iväg till Vilhelmina på en liten shopping tur. Å hör och häpna, så hade de öppnat flera nya affärer i Vilhelmina. Inte dåligt! =) Först en sväng in på den nya bebis/barn butiken som nyöppnat och sen en sväng in på Blommona, som hade bytt lokal. Å där fanns det grejor minsann! Hade kunnat handla hur mycket som helst. Men några skor blev det inte.  Men en hel del andra fynd blev det iaf! =) plus lite smått och gott åt lille Asterix på Granngården.


 Ett nytt Maxi Yatzy block, eftersom det går hårt åt på dom när jag och Nina är i farten! ;)

      En jätte söt tändsticksask väl passande nu när julen kommer smygande. Med pepparkaksgubbe versen på baksidan. Så fin att man kan låta asken ligga framme!

       Tre stycken fina och mysiga lycktor i form av kronor. Både jag och Nina fastnade för dom på direkten, så dom fick följa med oss båda hem!


Även en lyckta och en zinkhink till min ljung, som jag pyntade så fint med på bron på kvällen. Så nu känner man sej riktigt välkommen när man kliver upp på bron! =) Blev så mysigt och fint. Är hemskt mycket för ljus både utom och innomhus. Så blir så glad när hösten och mörktet kommer, så jag få bunkra upp och tända alla ljuslycktor jag har framme! =)
Passade även på att pynta lite fint med ljung och enris i mina amplar som jag har hängande på brokvisten oxå. 

                                             


Men när kvällen kom, så kom även pappa förbi med en massa älgkött. Så då var vår fredag kväll räddad =p
Var bara att sätta igång, med hopp om att vi skulle bli klara till klockan åtta, så jag fick se på Idol ;)  Men nu är frysen fylld med nytt fint kött och vi är nöjda! kan det bli bättre!?

                                             
Men vi hann och jag kunde sätta mej ner och titta på Idol och heja på Kevin, som är helt klart bäst! 

 
                                                

                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix