Vad skulle man göra utan vänner...

  2008-11-10 @ 17:51:52 Vänner Kommentarer (1)
Min kära vän Nina kom förbi i eftermiddags! Vi surrade, surrade och surrade om allt och inget! Sen började min mage att skrika efter mat! Så vi bestämde det för att göra det enkelt för oss idag! Så det blev en kebabrulle! Den var mycket god! ;)
Men nu är hon och tittar och hejjar på Melvin som spelar innebandy! Så under tiden har jag lite uppdrag att fixa! Ska bara packa ner Asterix! Så återkommer jag senare!

                      

Kommentarer
Postat av: Ninuz

Hihi! Ja va skulle man göra utan så goa vänner! Du förgyller ju min vardag! Å helst idag då det är såå regnigt! Nej nu blire film =) Stora kramar

2008-11-10 @ 18:53:07
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix