Vad föredrar du?

  2008-11-10 @ 11:33:59 Jul mys Kommentarer (0)
  • Blossa glögg eller någon annan sort?
    Finns ingen sort som går upp mot Blossas glögg.
  • Hackade eller hela nötter till glöggen?
    Hela nötter! tycker annars att det blir en gröt av alltihopa.
  • Adventljusstake eller adventsstjärna i fönstret?
    jag gillar båda lika mycket! men inte i samma fönster.
  • Grön mossa eller vit mossa?
    Vit mossa tycker jag hör julen till. Säkert för att jag är van vid det sen jag var liten.
  • Riktig gran eller plast?
    Föredrar helst riktig gran! när jag vill att det ska dofta riktig jul!
  • Lussekatter utan eller med saffran?
    Man kan väl inte baka lussekatter utan saffran!?
  • Lussekatter med eller utan russin?
    Och inte utan russin heller!
  • Jag vill läsa om julen i Vinterns goda ting eller Jul från Jeanne dárc Living?
    Tror jag föredrar den första och svenska varianten i så fall.
  • Julgröten äter jag helst med saftsås eller kanel/socker?
    Självklart med kanel och socker!
  • Firar helst julen borta eller hemma?
    Med hela familjen hos mormor och morfar och hos farmor och farfar.
  • Köttbullar eller prinskorv?
    Mammas underbara hemmagjorda köttbullar!!!
  • Vitt eller rött när jag dekorerar?
    Håller mej nog helst till rött! Eftersom jag tycker det är en riktig jul färg!

  • Ett litet tidsfördriv till de som har tid och lust! ;)


     


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


    Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix