Härliga tider!

  2008-11-15 @ 18:24:44 Jul mys Kommentarer (0)
Va så härligt att komma ut en sväng idag. Var dock synd och trist att jag inte kunde ta en sån där lång och härligt vinter promenad, nu när det kommit så mycket snö och luften känns sååå frisk. Men ute på gården har jag iaf varit och trampat/skottat och pysslat med lite av varje =) LG, Asterix och Nisse varit ute och letat en advents gran hem. En mycket fin gran blev det, som jag nu längtar tills vi får sätta ljusen i och tända! ;) Om det är något som jag verkligen tycker om och är så mysigt, är det att se hur det brinner i ljusstakar, stjärnor, granar och allt som hör julen till, i alla gårdar runt omkring. Då myser man verkligen! ;) Det har verkligen vräkt ner med snö idag! Har kommit hur mycket som helst. Allt är så fint och vitt nu! Så jag hoppas att den är här för att stanna!

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix