Fantasier och jul känslor.

  2008-11-15 @ 14:21:25 Jul mys Kommentarer (0)
Sitter här och fantiserar och får bara mer och mer jul känslor när jag ser all snö som kommit under dagen. Vill ha advent NU. Men skulle även behöva/vilja ha lite nytt till hemmet. Sovrummet b.la. skulle inte bli ledsen över lite nytt piff till jul. Måste nog göra en beställning!
                        
                                 
                                 
Skulle gärna bädda juligt och mysigt i sängen till jul. Ha jag gjort varje jul, men skulle inte vara dumt med ett nytt som detta. Och även tomten, som skulle få en plats på varsitt nattduksbord. Bild: Ellos och Jotex
                                              
                                   
I fönstret skulle jag gärna tänka mej dessa julröda gardin längder. Stilrent och snyggt. Skulle passa fint! Och till dessa gardiner skulle även dessa krukor göra sej fint tillsammans med.
Bild: Ellos och Jotex. Och i fönstret skulle jag nog hänga denna guld stjärna från Elkedjan


                            
                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix