Spegel spegel på väggen där...

  2008-11-03 @ 20:10:10 Inredning Kommentarer (2)
Skulle verkligen behöva en spegel till vår hall här hemma. Är lite smått less på att jag aldrig kan se hur jag ser ut när jag klätt mej. Ha fått krångla länge nu, med att stå på toaletten för att försöka se hur jag ser ut i badrumskåpets spegel. Så en spegel för helfigur skulle inte vara dumt. Har tittat lite på Ikeas hemsida och hittat några som jag skulle kunna tänka mej. Funderar bara i vilken färg jag skulle vilja ha den? Frågan är om N skulle få plats med en sån, nu när dom ska dit till helgen...?


Kommentarer
Postat av: Nina

Oj tre likadana inlägg har du skickat till mig :p Ja vi får kolla om spegeln ryms in. Är inte så lätt då vi inte tar någon släpvagn med och att vi ska få plats med byrån å en mamma. Men de fixar sig säkert. Natti natti vännen. Puss och kram

2008-11-03 @ 21:05:19
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja jäklar så många kommentarer de blev från dig. Hoppas ni sovit gott inatt! Ska vila ögonen en stund nu innan man hoppar in i duschen. Ha en bra dag och kväll på jobbet. Kram

2008-11-04 @ 08:17:26
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix