Min dag är räddad!!!

  2008-11-24 @ 22:43:49 Nöjen Kommentarer (1)
Har tidigare i ett inlägg berättat om att jag ha måsta använt telefonen att ta kort med, eftersom inte min dator och kamera kommit överenns. Det är PINSAMT att säga. Men NU fungerar det ÄNTLIGEN! Gissa vad! Jo, Malin har hela tiden använt sladden som hör till svärmors kamera och den har ju passat bra i min kamera oxå. Så inte har jag tänkt på det. Men så skulle jag hjälpa henne att tömma hennes kamera en dag och tog även den sladden då och det fungerade! Då började jag att fundera, att någonting kan ju inte stämma... Har kollat igenom alla lådor överallt och ha inte kunnat hitta någon annan sladd att använda. Men nu medan jag förde över kort från telefonen tänkte jag att jag måste bara kolla i lådan till skrivbordet igen. Å gissa vad!? Jo, jag hittade ju en till sladd, som jag hela tiden ha trott höra till telefonen, eftersom den är grå, precis som alla sladdar till telefonerna. Men jag tog ändå upp den för att titta och till min stora lycka ser jag att det inte är en sån sladd, utan tar fram den och ser att det är sladden som hör till min kamera! Alla dessa sladdar!

ÄNTLIGEN KAN JAG TA KORT MED MIN KAMERA IGEN OCH ANVÄNDA KORT FRÅN DEN!
MIN DAG ÄR RÄDDAD! ;)


Kommentarer
Postat av: Nina

Men så kul att det fixat sig med kameran. Ha en bra dag på jobbet. Idag äre tok städning på mitt schema :) kram

2008-11-25 @ 07:35:42
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix