Min älskling är bäst!

  2008-11-22 @ 19:05:49 Nöjen Kommentarer (0)
När jag kom hem från jobbet idag, så hade han handlat inför middagen. Det skulle bli grillat idag =) Inte alla gånger man grillar i november precis. Trodde han skämtade med mej, när han sa att han skulle grilla ikväll. Men jag kan lova er att det blev otroligt gott!!! Tände en massa ljus och han hade eldat i kakelugnen innan jag kom hem. Mysigt värre! Svärmor och svärfar var oxå bjudna. Så nu har vi ätit gott och är mätta och belåtna. Nu ska jag fixa och trixa lite här på bloggen och sedan invänta stjärnor på is. Kanske att jag smyger mej iväg ner på macken oxå och köper oss något gott till tv´n ;) Men först ska jag kolla läget med lite gardiner och sånt till advent. Inte länge kvar nu!! =)

                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix