Listan kan göras lååång!

  2008-11-05 @ 19:59:43 Inredning Kommentarer (1)
Jag har ramlat in på så många sidor, med sååå mycket fina och underbara saker som jag bara kan drömma om. Har kommit på att det finns hur mycket som helst man vill ha och allra helst när man bor i ett hus. Fantasin bara flödar och allra helst nu när vi börjar gå mot jul.

                            
Ett jätte mysig ljuslykta, som skulle passa fint nu till jul

                                                                                  

Ett sött litet fat där man skulle kunna lägga lite smått och gott i. Varför inte lite goda frukter.

                         
Eller en härligt välkomnande dörrmatta att lägga innanför dörren med texten: äntligen hemma

Foton: Perlanliving

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja visst är TOWN serien snygg, jag bloggade om den tidigare i höstas och jag hoppas, hoppas att

tomten kommer mig med en sådan lykta fast i svart... Men jag är skeptisk då gubben redan tycker jag bränner för mycket ljus skrattar Å så mysigt A ser ut å ha det framför kakelugnen :-) PS det finns kuddar å textil som matschar town lyktan DS

2008-11-06 @ 18:55:01
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix