Jultidningarna

  2008-11-29 @ 16:09:38 Jul mys Kommentarer (1)
Laila ringde mej i morse för att meddela att dom tänkte titta förbi med jultidningarna. Sen kom mina små kusiner, eller små och små. Dom är inte så små längre, har jag insett. Fick våra tidningar, sen fikade vi åsså fick dom busa en hel massa med Asterix, ända tills han blev så trött att han gick och la sej. Lovisa ville så gärna ta med han hem. Hon bäddade in honom och gick och bar på honom mest hela tiden som dom var här. Va precis en sån där hund som hon ville ha ;) Lite mindre än alla andra hundar som dom har hemma. Va så roligt att få krama om dom, när det var så länge sen jag träffade dom sist.

Tänkte bjuda på ett kort på dom var, bara för att jag älskar dom sååå.


Lovisa äter tårta i Salljön. Sommaren -2008


Norton badar och åker på ringen i Sallsjön. Sommaren -2008


Men här är iaf jutidningarna som jag och min älskling beställt. Jag tog en almanacka och en recept bok.
Lättlagade Menyer. kanske man hittar nåt smarrigt att tillaga ur den och LG hade köpt; Lilla Fridolf och även han en recept bok. 100% Lättlagat. Så nu kanske man kan få lite nya idéer, när man har idé torka på mat fronten för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Malin! Ser att du haft besök idag. Vilka fina sommarbilder/minnen mitt i vintermörkret. Nu får du lova att vara försiktig i helgen så att ditt knä och din fotled läker och blir bra. Om jag kunde trolla skulle jag trolla bort dina onda leder och ge dig nya som höll för all framtid. Men tyvärr, jag kan bara hålla tummarna och hoppas vid Gud att du ska slippa värken. Håll modet uppe och var rädd om dig! Njut av all den fina stämningen du har omkring dig och låt LG passa upp dig i helgen så att du blir frisk till på måndag när din nya arbetsvecka börjar. Jag hoppas du får det lättsammare på ditt nya jobb som du börjar i januari. Ha det så gott, hälsar vi från Näset och tänker på er i adventsstämningen. Ps/Vilken tur att även du tycker om julen och njuter av den, precis som jag./Ds

2008-11-29 @ 18:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix