Hej mitt vita vinterland!

  2008-11-30 @ 10:38:18 Jul mys Kommentarer (1)

Allt är så fint ute nu. Snön faller och allt är vitt och underbart fint och mysigt. Precis som jag vill ha det. Önskade bara att jag kunde gå ut i det härliga vädret och hjälpa älsklingen med all skottning, men får nog vackert vara inne och fortsätta min vila. Tycker på något konstigt vis att det är härligt att skotta snö, såvida det inte är kluddsnö och jätte tungt. Nä, ska ta en dusch och se om jag kanske kan fixa till gardinerna till sovrummet idag (som inhandlades i Umeå i fredags) Det borde gå! ;)



Kommentarer
Postat av: Nina

Men va läser jag? Vadå fixa med gardiner? VILA va de! Grrr!

2008-11-30 @ 11:11:32
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix