ASTERIX

  2008-12-30 @ 17:28:50 Asterix Kommentarer (2)
Idag kom beställningen som jag gjorde åt Asterix i lördags. Måste säga att det gick hemskt fort, för att ha varit helgdagar. Bandet var en aningen stort, så några fler hål fick vi allt göra, så att det inte skulle ramla av honom. Men han blev så fin i sitt nya halsband och det glittrar så fint om honom ;)
Försökte även att ta några bilder på honom i sitt nya halsband. Vilket inte alls va det lättaste idag. Han hade tydligen ingen lust alls att vara med på bild idag.


Min lilla sötnos! ♥


Men visst blev jag fin i mitt nya hansband? ;)


Men sen blev jag less på matte. Så jag la mej på golvet och där däckade jag ganska fort.


Ska du ändå ta ett kort till......?

Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: Nina

Va fin han blev i det nya halsbandet, riktigt nyårs fin =)

2008-12-30 @ 20:02:11
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Vendela

Jädrans vad tjusig han blev i nya halsbandet :-)

Han ser så go och snäll ut!



Passar på att önska ett Gott Nytt 2009 oxå!



Kram

2008-12-30 @ 21:38:25
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix