Skitväder och klubbsnö!

  2008-12-17 @ 18:52:18 Vardag Kommentarer (1)
Det är ett j*vla väder ute just nu! =( Hatar verkligen när det bli plus grader och man hör hur regnet smattrar mot sovrumsfönstret när man gått och lagt sej för att sova. Å dessutom blåser det en himla massa oxå *burr*. Inte i december för tusan! Då ska det vara kallt och allt ska vara vitt och fint och snön ska glittra. Du blir allt dyngigt och hemskt! Men jag hoppas att det vänder snart. Ser iaf lovande ut här:

I morgen
18.12.2008

Skyet-2°Laber bris, 6,2 m/s fra sør

Skyet. Laber bris, 6,2 m/s fra sør. 0 mm nedbør i døgnet.

Fredag
19.12.2008

Skyet-4°Svak vind, 2,6 m/s fra sør-sørvest

Skyet. Svak vind, 2,6 m/s fra sør-sørvest. 0 mm nedbør i døgnet.

Lørdag
20.12.2008

Skyet-5°Lett bris, 3,4 m/s fra sørøst

Skyet. Lett bris, 3,4 m/s fra sørøst. 1 mm nedbør i døgnet.

Søndag
21.12.2008

Snø-6°Svak vind, 2,4 m/s fra sør-sørvest

Snø. Svak vind, 2,4 m/s fra sør-sørvest. 5 mm nedbør i døgnet.

 Bild: www.yr.no

Verkar ju iaf hamna på minus strecket igen =) och kanske det till och med kommer snö på söndag! Ser fint ut det ;)
Å det bara rasar från taket hela tiden och Asterix flyger upp och skäller på ytterdörren. Men det är sååå tung snö, att jag tror nästan att jag måste låta det ligga tills älsklingen kommer hem imorrn kväll. Annars är jag nog snart invalid igen, är jag rädd.

Kommentarer
Postat av: Karin

det är skitjobbigt när det rasar från taket! Jag är i Hoting med Elmer och inatt rasade det från taket och Elmer började skälla och då började självklart Frida att skälla också. tog ett tag att få tyst på dom!

2008-12-17 @ 22:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix