Saknar min farmor!

  2008-12-22 @ 23:18:00 Familjen Kommentarer (0)
Idag har vi alla varit och hälsat på farmor. Å jag saknar henne här hemma =( Förstår nog inte att hon inte kommer att vara hemma och fira julen med oss. Men bara hon blir frisk och kry snart, så blir jag glad. Fast tycker synd om henne som får fira julen alldeles ensam. Eller ensam blir hon väl inte. Men helt utan oss här hemma. Och det blir ensamt. Nu ska jag bara hålla alla tummar för att hon snart kommer hem igen och att vi få ha en liten julafton för henne när hon kommer hem igen. Ringer imorrn farmor! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix