Promenad, polarbröd & packning

  2008-12-30 @ 21:41:21 Vardag Kommentarer (1)
Kom precis in från en kvällspromenad tillsammans med Nisse och Kerstin. Va riktigt härligt väder ute. Men blåsten hade jag gärna skippat. Gick bort mot Sofiavägen, för Kerstin ville se var jag ska börja mitt nya jobb nånstans. Å Asterix luktade överallt ikväll. Det blev stopp här och där och överallt. Å det skulle inte förvåna mej om han får magknip inatt. När jag följde med mamma ut på byn idag, så tänkte jag aldrig på var hon ställde sin kasse med matvaror. Förrän vi kom tillbaka till bilen och ser att det är plast och brödsmulor överallt. Typiskt!! Han hade hunnit med att smälla i sej 2 stycken brödkakor av det runda polarbrödet.

Nä, nu måste jag sätta lite fart. Ska packa och göra allt klart ikväll, så det bara är att packa ner det sista imorrn och ge sej iväg till stugan. LG for redan ikväll, så då är det varmt imorrn när vi kommer. Sen skulle han fixa med lite annat oxå. Sätta ihop sängen till lillrummet b.la.



Ha en fortsatt trevlig tisdagkväll! För imorrn så smäller det!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja jag kommer ju ihåg att Norton oxå sa så några gånger :-) Dom är ju för söta! Hmmm så Asterix har varit framme igen? Ni måste ju kolla upp va ni kan göra för att få han att sluta. Blir ju jobbigt i längden, å han kan ju äta nått farligt å dö. Hoppas ni får de trevligt imorron! Gott nytt år darling

2008-12-30 @ 22:30:03
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix