Mormor, morfar & lite annat smått & gott

  2008-12-29 @ 19:27:54 Vardag Kommentarer (2)
Idag var jag och Asterix hem till Hoting en sväng. LG for på Svansjön för att fiska i morse tillsammans med Nisse och Mikael, som redan var i fjället. Så då drog vi till Hoting. Va förbi hemma en sväng först för att kolla läget. Men sen for vi upp till mormor och morfar för att hälsa på lite, eftersom mormor fyller år imorrn och jag inte har möjlighet att åka hem imorrn. Å dom blir lika glada varje gång jag kommer förbi och har Asterix med mej =)

Nu ska jag kila ner i källarn och leta fram en stek, som ska in i ugnen inatt för att bli en tjälknöl. Tänkte att det skulle passa fint och bli jätte gott på nyår plus en massa annat gott oxå.
Nyår kommer vi att fira i stugan i Sallsjön på tu man hand. Kommer att bli så skönt. Har nog aldrig inträffat, vad jag kan minnas. Lugnt och skönt och bara en massa mys pys ;) Svärföräldrarna kanske kommer dit dom med. Har inte riktigt bestämt sej ännu. Få se hur det kommer att gå för Asterix att åka dit. LG tog med han ut på en liten skotertur härom dagen och det var han livrädd för. Får försöka bädda in han i min jacka och hoppas på att det kommer att gå bra.

LG drog ner på husvagnscenter för att se hur det går med alla skotrar som ska sättas ihop, som kom idag. Få kanske höra när han kommer hem, när han får hem sin nya skoter.
Som blev en: Lynx  XtrimTM SC 600 E-TEC.
Fast det blir en dubbeldyna, så att även jag kan följa med ut på en tur ;)


Bild: Lynx 


Kommentarer
Postat av: Nina

Åh så mysigt ni kommer få det i sallsjön. Hoppas det går bra för Asterix att åka skoter dit! Va ni ska elda och ha mys pys och äta gott =) Kramelikram

2008-12-29 @ 21:12:28
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja ni får ta och öva med han så han kan följa med, annars blire ju som besvärligt för er. Ja det kommer ju bli alla tiders det vännen. Hoppas det blir bra väder oxå. Det är ju roligt att LG ville att ni skulle fara dit å bara ta det lugnt =) Shit så jag saknar dig =( Kram

2008-12-29 @ 21:23:06
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix