Juldagen

  2008-12-26 @ 12:12:48 Jul mys Kommentarer (1)
Juldagen tillbringades hemma med en massa mys pys mest hela dagen. Älskar att bara strosa omkring och ta det lugn dom här dagarna i julhelgen. Sen var det dags att piffa till sej lite, för att sedan bege sej till Brocksjön för en middag hos LG´s familj och släktingar. Massor med folk och fullt ös hela kvällen. Men Asterix fick stanna hos "mormor" och "morfar" i Hoting medan vi va där. Där bjöds det på glögg när vi kom och massor med god mat och kakor i massor till efterrätt. Så mätta blev vi även denna dag ;) Bjuder även på lite bilder från kvällen.

                                   

          
                                                   

                                                  

                                                                       Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: Nina

Ha ha, se där är kärleksparet! Jag vågade inte lägga ut puss kortet på dom =P Fy fagerlund för att se sig själv på bild. Tänkte först lägga ut kortet på du, jag, Ingrid och Camilla men tyckte att jag såg grotesk ut så jag skippade det! Hoppas ni får god mat idag =) Jag ska laga nå smarrigt åt min lilla familj. Känns skönt att vara hemma och äta! Å missa inte körslaget! Kram kram

2008-12-26 @ 14:01:24
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix