I väntan....

  2008-12-26 @ 15:46:13 Jul mys Kommentarer (1)
Väntar att LG ska dyka upp snart. Han och S ha varit ute på skotern mest hela dagen. Men snart kanske han kommer, så att vi kan fara hem till Hoting till mamma och pappa. Ska åka dit på middag ikväll. I julhelgen har man åkt hit och dit hela helgen. Man måste ju hinna vara överallt ;) Men det är väl så det ska vara på jul!?
Här har det varit skitväder hela dagen. Tö och åter tö. det har droppat från taken och det hör inte alls ihop med julen. Men det verkar inte ska hålla i sej nå länge, som tur är. Graderna åker bara upp och ner hela tiden och det känns vill jag lova =/ Nä, nu ska jag ta och gömma mej, så Asterix får lite att göra en stund ;) Kurragömma är något som han älskar =)


Himlen var otroligt vacker när jag var ut nyss.


Ett konstigt sken och hemskt fint!


Asterix har legat å väntat å väntat i sitt fönster på att LG ska komma hem nångång.


Men än så länge lyser han med sin frånvaro. Men Asterix ger inte upp sin väntan för det.

Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilken tur att jag påminde dig då =) Det får man ju bara inte missa! Det är så himla skönt att vara hemma och bara va ikväll, för sen blire ju full fart i flera dagar! Men det är ju tur att det är med min familj vi ska va för då kan jag lägga mig när jag vill och vila. Jag hoppas verkligen vi ses nått snart! Kram vännen

2008-12-26 @ 18:59:28
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix